top of page

E-handelns andra budord - Du skall visa aktning för din konkurrensfördel

Uppdaterat: 16 feb. 2022

I vår YouTube-serie i 10 delar lyssnar vi på ett samtal mellan e-handelsveteranerna Tobias Mattsson och Carl Borg om e-handelns 10 budord. Andra budordet handlar om din konkurrensfördel.





Budord 2 - Du skall visa aktning för din konkurrensfördel

Du skall veta om det är produkt, supply chain, marknadsföring, kundservice, teknik eller något annat som är din lysande stjärna. Ofast bör du satsa där du är starkast istället för att försöka vinna slag där du kommer att förlora.


Tobias Mattson har lång erfarenhet från ledning av e-handel som bland annat VD för Rapunzel och Nordic Feel. Carl Borg har bland annat arbetat som chef för Gant Digital & IT.

Comments


Don't miss out on the latest in digital growth - Subscribe to our newsletter!

Thank you for subscribing to our newsletter!

CONTACT US

Autopista AB

Drottninggatan 112

113 60 Stockholm

 

​​

© 2021 Autopista AB

Thanks for submitting!

bottom of page